Poniżej znajdą Państwo zasady ochrony prywatności odwiedzających strony www.metrosan.pl oraz bok.metrosan.pl.

Polityka Prywatności Metrosan Sp. z o.o.


Od kiedy obowiązuje Polityka Prywatności? 
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., znane jako RODO, dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnym przepływem tych danych.


Cel Polityki Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności odzwierciedla troskę Metrosan Sp. z o.o. o prawa osób odwiedzających nasze strony internetowe, korzystających z naszych usług oraz osób kontaktujących się z nami w sprawach handlowych, serwisowych lub informacyjnych. Spełnia także obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO.


Definicje użyte w Polityce Prywatności 
• Osoba fizyczna – osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować.
 • RODO – Rozporządzenie (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych. 
• Serwis – strony internetowe prowadzone przez Metrosan Sp. z o.o., w szczególności www.metrosan.pl oraz wszystkie powiązane serwisy online. 
• Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu. 
• Administrator Danych Osobowych – Metrosan Sp. z o.o., która określa cele i sposoby przetwarzania danych.
• Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie. 
• Podmiot przetwarzający – podmiot, który na podstawie umowy przetwarza dane osobowe na zlecenie Administratora. 
• Pliki cookies – niewielkie pliki zapisywane przez przeglądarkę internetową, wykorzystywane do obsługi serwisu. 
• Adres IP – indywidualny numer identyfikujący urządzenie w sieci. 
• SSL – protokół zapewniający bezpieczne szyfrowanie transmisji danych.


Administrator Danych Osobowych 
Administratorem Państwa danych osobowych jest Metrosan Sp. z o.o. z siedzibą przy ul.Królowej Bony 4, wpisana do KRS pod numerem [0000518273], NIP: [6871958844], REGON: [181133976]. Kontakt z nami możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@metrosan.pl lub tradycyjnie na adres siedziby.


Jakie dane osobowe przetwarzamy? 
Źródła danych: 
• Dane podane dobrowolnie przy zawieraniu umów lub kontaktach z nami (telefon, e-mail, osobista wizyta). 
• Dane zbierane automatycznie podczas korzystania z naszych stron internetowych (np. IP, cookies, dane o urządzeniu, przeglądarce). 
• Dane przekazywane przez formularze kontaktowe, newsletter lub zapytania o ofertę.

Kategorie danych: 
• Imię, nazwisko, adres, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub paszportu. 
• Adres e-mail, numer telefonu. 
• Dane dotyczące korzystania z naszych usług (adres IP, historia połączeń, lokalizacja urządzeń, dane transmisyjne). 
• Informacje o płatnościach (numer rachunku, bank, zaległości). • Inne dane podawane dobrowolnie, np. w procesie rekrutacji.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych 
Cel przetwarzania                                        Podstawa prawna 
Zawarcie i realizacja umowy                        Art. 6 ust. 1 lit. b RODO
Obowiązki prawne (np. księgowe)              Art. 6 ust. 1 lit. c RODO 
Marketing bezpośredni                                Art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Dochodzenie roszczeń, obrona praw         Art. 6 ust. 1 lit. f RODO 
Zgody marketingowe                                  Art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Okres przechowywania danych osobowych 
Dane przechowujemy przez czas: 
• obowiązywania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń, 
• wymagany przepisami prawa (rachunkowość, podatki, telekomunikacja), 
• do momentu wycofania zgody (w przypadku zgód marketingowych), 
• maksymalnie 2 lata po wygaśnięciu umowy dla celów marketingowych.

Komu możemy przekazać dane? 
Dane osobowe mogą być przekazywane: 
• firmie księgowej i podmiotom zapewniających obsługę prawną, 
• podmiotom zapewniającym usługę windykacyjną, 

• podmiotom obsługującym systemy informatyczne oraz zapewniającym Administratorowi obsługę techniczną/serwisową, a to : 
- o podmiotom, z pomocą (techniczną lub organizacyjną) których Administrator świadczy usługi na podstawie Umowy, 
- o podwykonawcom w procesie obsługi klienta; o handlowcom pośredniczącym w sprzedaży naszych usług; 
- o monterom sprzętu i technikom rozprowadzającym łącza; 
- o podmiotom obsługującym sieci telekomunikacyjne; 

• agencjom reklamowym; 
• podmiotom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe. 

Państwa dane osobowe możemy udostępniać:
 Podmiotom przetwarzającym dane osobowe w naszym imieniu, w szczególności: Jeżeli wymagało będzie tego od nas prawo, Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w tym sądom i prokuraturom. 

Dbamy o ochronę Państwa prywatności i nigdy nie sprzedajemy danych osobowych.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych? 

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest : 
• w celu świadczenia usług: 
– niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie lub spełnienia żądania zgłoszonego przez osobę, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 
• w celu: 
1. marketingu własnych usług i produktów, 
2. windykacji, – prawnie uzasadniony interes Administratora. 
• w celu marketingu własnych usług i produktów przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – czyli z użyciem telefonu, kiedy zostanie wysłany SMS, z użyciem laptopa kiedy zostanie wysłany e-mail – na podstawie dobrowolnej zgody klienta, 
• w celu umieszczenia numeru w spisie abonentów – za zgodą klienta występującego z takim żądaniem. 
• w celu wykonywania obowiązków nałożonych przepisami prawa jak przechowywanie danych księgowych, danych dla celów podatkowych, danych generowanych i przechowywanych w sieci telekomunikacyjnej na potrzeby ich przekazywania odpowiednim organom państwowym czy danych związanych z reklamacjami usług po rozwiązaniu umowy a przed upływem terminu 12 miesięcy (łącznie tzw. „retencja danych”) 
– wykonywanie obowiązków nałożonych na Administratora przepisami prawa. 

Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

Prawa osoby, której dane dotyczą 
Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia wobec Państwa danych i ich przetwarzania przez nas i Partnerów. 
• Jeśli udzieliliście Państwo zgody na przetwarzanie danych, mogą Państwo w każdej chwili ją wycofać. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 
• Mają Państwo prawo żądania dostępu do Państwa danych osobowych, ich poprawienia i usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 
• Mają Państwo prawo do przeniesienie swoich danych. 
• Mają Państwo prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie Państwa danych osobowych lub złożenia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych. 

W celu realizacji praw prosimy o kontakt: inspektor@sanok.biz

Pliki cookies i technologie śledzące 

Nasze strony wykorzystują cookies w celach:
• zapewnienia prawidłowego działania strony, 
• analitycznych (statystyki odwiedzin), 
• marketingowych (remarketing, reklama dopasowana do zainteresowań).

Przejdź do treści