Poniżej znajdą Państwo zasady ochrony prywatności odwiedzających strony www.metrosan.pl oraz bok.metrosan.pl.
Polityka Prywatności Metrosan Sp. z o.o.
Od kiedy obowiązuje Polityka Prywatności?
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., znane jako RODO, dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz swobodnym przepływem tych danych.
Cel Polityki Prywatności
Niniejsza Polityka Prywatności odzwierciedla troskę Metrosan Sp. z o.o. o prawa osób odwiedzających nasze strony internetowe, korzystających z naszych usług oraz osób kontaktujących się z nami w sprawach handlowych, serwisowych lub informacyjnych. Spełnia także obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO.
Definicje użyte w Polityce Prywatności
• Osoba fizyczna – osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować.
• RODO – Rozporządzenie (UE) 2016/679 o ochronie danych osobowych.
• Serwis – strony internetowe prowadzone przez Metrosan Sp. z o.o., w szczególności www.metrosan.pl oraz wszystkie powiązane serwisy online.
• Użytkownik – każda osoba korzystająca z Serwisu.
• Administrator Danych Osobowych – Metrosan Sp. z o.o., która określa cele i sposoby przetwarzania danych.
• Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie.
• Podmiot przetwarzający – podmiot, który na podstawie umowy przetwarza dane osobowe na zlecenie Administratora.
• Pliki cookies – niewielkie pliki zapisywane przez przeglądarkę internetową, wykorzystywane do obsługi serwisu.
• Adres IP – indywidualny numer identyfikujący urządzenie w sieci.
• SSL – protokół zapewniający bezpieczne szyfrowanie transmisji danych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Metrosan Sp. z o.o. z siedzibą przy ul.Królowej Bony 4, wpisana do KRS pod numerem [0000518273], NIP: [6871958844], REGON: [181133976].
Kontakt z nami możliwy jest pod adresem e-mail: biuro@metrosan.pl lub tradycyjnie na adres siedziby.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Źródła danych:
• Dane podane dobrowolnie przy zawieraniu umów lub kontaktach z nami (telefon, e-mail, osobista wizyta).
• Dane zbierane automatycznie podczas korzystania z naszych stron internetowych (np. IP, cookies, dane o urządzeniu, przeglądarce).
• Dane przekazywane przez formularze kontaktowe, newsletter lub zapytania o ofertę.
Kategorie danych:
• Imię, nazwisko, adres, numer PESEL, seria i numer dowodu osobistego lub paszportu.
• Adres e-mail, numer telefonu.
• Dane dotyczące korzystania z naszych usług (adres IP, historia połączeń, lokalizacja urządzeń, dane transmisyjne).
• Informacje o płatnościach (numer rachunku, bank, zaległości).
• Inne dane podawane dobrowolnie, np. w procesie rekrutacji.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Cel przetwarzania Podstawa prawna
Zawarcie i realizacja umowy Art. 6 ust. 1 lit. b RODO
Obowiązki prawne (np. księgowe) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Marketing bezpośredni Art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Dochodzenie roszczeń, obrona praw Art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Zgody marketingowe Art. 6 ust. 1 lit. a RODO
Okres przechowywania danych osobowych
Dane przechowujemy przez czas:
• obowiązywania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń,
• wymagany przepisami prawa (rachunkowość, podatki, telekomunikacja),
• do momentu wycofania zgody (w przypadku zgód marketingowych),
• maksymalnie 2 lata po wygaśnięciu umowy dla celów marketingowych.
Komu możemy przekazać dane?
Dane osobowe mogą być przekazywane:
• firmie księgowej i podmiotom zapewniających obsługę prawną,
• podmiotom zapewniającym usługę windykacyjną,
• podmiotom obsługującym systemy informatyczne oraz zapewniającym Administratorowi obsługę techniczną/serwisową, a to :
- o podmiotom, z pomocą (techniczną lub organizacyjną) których Administrator świadczy usługi na podstawie Umowy,
- o podwykonawcom w procesie obsługi klienta;
o handlowcom pośredniczącym w sprzedaży naszych usług;
- o monterom sprzętu i technikom rozprowadzającym łącza;
- o podmiotom obsługującym sieci telekomunikacyjne;
• agencjom reklamowym;
• podmiotom świadczącym usługi kurierskie i pocztowe.
Państwa dane osobowe możemy udostępniać:
Podmiotom przetwarzającym dane osobowe w naszym imieniu, w szczególności:
Jeżeli wymagało będzie tego od nas prawo, Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, w tym sądom i prokuraturom.
Dbamy o ochronę Państwa prywatności i nigdy nie sprzedajemy danych osobowych.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest :
• w celu świadczenia usług:
– niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie lub spełnienia żądania zgłoszonego przez osobę, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
• w celu:
1. marketingu własnych usług i produktów,
2. windykacji,
– prawnie uzasadniony interes Administratora.
• w celu marketingu własnych usług i produktów przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych – czyli z użyciem telefonu, kiedy zostanie wysłany SMS, z użyciem laptopa kiedy zostanie wysłany e-mail – na podstawie dobrowolnej zgody klienta,
• w celu umieszczenia numeru w spisie abonentów
– za zgodą klienta występującego z takim żądaniem.
• w celu wykonywania obowiązków nałożonych przepisami prawa jak przechowywanie danych księgowych, danych dla celów podatkowych, danych generowanych i przechowywanych w sieci telekomunikacyjnej na potrzeby ich przekazywania odpowiednim organom państwowym czy danych związanych z reklamacjami usług po rozwiązaniu umowy a przed upływem terminu 12 miesięcy (łącznie tzw. „retencja danych”)
– wykonywanie obowiązków nałożonych na Administratora przepisami prawa.
Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługują Państwu następujące uprawnienia wobec Państwa danych i ich przetwarzania przez nas i Partnerów.
• Jeśli udzieliliście Państwo zgody na przetwarzanie danych, mogą Państwo w każdej chwili ją wycofać. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
• Mają Państwo prawo żądania dostępu do Państwa danych osobowych, ich poprawienia i usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
• Mają Państwo prawo do przeniesienie swoich danych.
• Mają Państwo prawo do wyrażenia sprzeciwu na przetwarzanie Państwa danych osobowych lub złożenia skargi do organu nadzorczego w przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
W celu realizacji praw prosimy o kontakt: inspektor@sanok.biz
Pliki cookies i technologie śledzące
Nasze strony wykorzystują cookies w celach:
• zapewnienia prawidłowego działania strony,
• analitycznych (statystyki odwiedzin),
• marketingowych (remarketing, reklama dopasowana do zainteresowań).